مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-10بين الملل

دهن کجی BBC به مخاطبان/ همسر ملکه انگلیس ادعاها را زیر سوال برد


بی بی سی فارسی رویه اش را تغییر داده و این تغییر بر کسی پوشیده نیست یک روز در قامت آمدنیوز عمل می کند و علنا دروغ می گوید و روز دیگر بی توجه به نیاز مخاطبانش فقط سعی درابراز ارادت به اربابانش دارد.

- مجله فارس پلاس؛ حمزه ناجیان: چند روز پیش بود که فرداد فرحزاد، مجری سابق BBC فارسی و مجری کنونی شبکه اینترنشنال در گفت وگویی عنوان کرد: من به دنبال منافع هیچ کشوری از جمله ایران نیستم و برایم اهمیتی ندارد.

برای من فقط پول مهم است.

حالا به فاصله کمی از این گفت وگو و افشای بی ارزش بودن مخاطبان برای این رسانه ها، BBC فارسی هم نشان داد که برای مخاطبانش هیچ ارزشی انگلیس ی جستجو کرد.

  روز گذشته و پس از اعلام خبر فوت شاهزاده فیلیپ، همسر ملکه انگلیس در سن 99 سالگی، BBC فارسی صحنه عرض ارادت به خاندان سلطنتی انگلیس شد.

به طوری که از بعداز ظهر روز گذشته (جمعه) تا امروز صبح هیچ پست اینستاگرامی غیر از موضوع مرگ فیلیپ منتشر نکرد و در اقدامی غیرحرفه ای تر، بخش نظرات مردمی درباره این اخبار را هم مسدود کرد تا مخاطبان اجازه هیچ گونه اظهار نظری نداشته باشند.

    در تلگرام بخش فارسی BBC فارسی هم رویه مشابهی در پیش گرفته شد و از ساعت 16 تا بامداد روز بعد هیچ خبری غیر از فوت شاهزاده فیلیپ منتشر نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهن کجی BBC به مخاطبان/ همسر ملکه انگلیس ادعاها را زیر سوال برد

دهن کجی BBC به مخاطبان/ همسر ملکه انگلیس ادعاها را زیر سوال برد