مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-10سياسي

بازرسی بر حسن اجرای انتخابات موجب جلب مشارکت حداکثری مردم می شود


رییس هیأت بازرسی انتخابات استان کردستان گفت: بازرسی بر حسن اجرای انتخابات موجب جلب مشارکت حداکثری مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان کردستان در محل سالن اجتماعات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد اظهار کرد: بازرسی بر حسن اجرای انتخابات موجب جلب مشارکت حداکثری مردم می شود.

وی خاطرنشان کرد: با استناد به تبصره 9 ماده 31 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 69 انتخابات شوراهای شهر و روستا در این راستا هیأت بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر طبق برنامه زمان بندی رسما فعالیت خود را آغاز نموده است.

رییس هیأت بازرسی انتخابات استان کردستان افزود: در این رابطه هیأت مرکزی بازرسی انتخابات استان شامل پنج نفر عضو با ترکیب یک نفر رییس، یک نفر دبیر و سه نفر عضو تشکیل و بر نحوه اجرای مراحل مختلف انتخابات در خرداد ماه سال جاری نظارت و بازرسی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان های تابعه نیز هیات بازرسی تشکیل و اعضا مشخص شده اند، گفت: در این راستا کمیته های هشت گانه هیأت بازرسی انتخابات استان پیرو دستورالعمل هیات مرکزی بازرسی بر انتخابات وزارت کشور تشکیل و فعالیت خود را آغاز نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی بر حسن اجرای انتخابات موجب جلب مشارکت حداکثری مردم می شود

بازرسی بر حسن اجرای انتخابات موجب جلب مشارکت حداکثری مردم می شود