مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-10اقتصادي

طرح «اطعام مهدوی» با برپایی 20 آشپزخانه در ماه مبارک رمضان اجرا می شود


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه های کمیته امداد با راه اندازی 20 آشپزخانه طبخ 600 هزار پرس غذا، توزیع 50 هزار سبد غذایی خشک و جذب بیش از 6 هزار حامی برای ایتام از سر گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی،  صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال هم همانند سال گذشته با قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور دستگیری از نیازمندان، برنامه های کمیته امداد با افتتاح 20 آشپزخانه طبخ غذای گرم، توزیع بیش از 50 هزار سبد غذایی خشک و جذب 6 هزار حامی برای ایتام از سر گرفته می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تاکید کرد:  تمام مراحل کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با راه اندازی 20 آشپزخانه در همه شهرستانهای استان، روزانه 20 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع می شود که برنامه داریم تا پایان ماه مبارک بیش از 600 هزار پرس غذا توزیع شود.

لطفی با اشاره به توزیع 50 هزار بسته جیره غذایی خشک میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان، گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات و .

می باشد که ارزش تقریبی آن به 400 هزار تومان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «اطعام مهدوی» با برپایی 20 آشپزخانه در ماه مبارک رمضان اجرا می شود

طرح «اطعام مهدوی» با برپایی 20 آشپزخانه در ماه مبارک رمضان اجرا می شود