مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-10سياسي

صیانت از موقوفات مأموریت اصلی ما است/ بی توجهی به حرم رضوی مشهد را دچار آسیب می کند


رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس گفت: برای تحقق شعار سال باید ابتدا از تولید مانع زدایی کرد و در این راستا تغییر روحیه مدیریتی در کشور لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مالک رحمتی رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی بر اهمیت حفظ مرکزیت حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد تأکید کرد و گفت: همانطور که بسیاری از شخصیت های مهم فرهنگی و مذهبی کشور بارها تأکید داشته اند، ما معتقدیم نگاه راهبردی در توسعه شهر مشهد باید به گونه ای باشد که همواره حرم مطهر امام رضا (ع)، مرکز و کانون توسعه شهر قرار بگیرد و این نگاه تبدیل به یک گفتمان شود.

باید برنامه ریزی ها در مشهد با محوریت حرم امام رضا باشد رحمتی به جایگاه ارزشمند حرم مطهر امام رضا (ع) در باور مردم ایران اشاره و تصریح کرد: ما مردم ایران هر چه داریم به برکت وجود امام رضا (ع) است، به همین دلیل انتظار و توقع عموم مردم و ارادتمندان به اهل بیت (ع) این است که برنامه ریزی ها برای توسعه این کلان شهر مذهبی به گونه ای باشد که محوریت حرم مطهر رضوی در حاشیه قرار نگیرد.

بی توجهی به حرم امام رضا (ع) همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی مشهد را دچار آسیب می کند رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی افزود: همه داشته های مشهد به برکت این بارگاه و محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از موقوفات مأموریت اصلی ما است/ بی توجهی به حرم رضوی مشهد را دچار آسیب می کند

صیانت از موقوفات مأموریت اصلی ما است/ بی توجهی به حرم رضوی مشهد را دچار آسیب می کند