مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-10اقتصادي

خسارت سرمای فروردین ماه به 170 هزار هکتار باغات کرمان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از پرداخت 8 هزار میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده از سرمای اخیر در سطح استان خبر داد و گفت: در سرمای شدید فروردین ماه جاری 170 هزار هکتار باغات استان خسارت دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازسیرجان، افت بی سابقه دمای هوا در شهرستان سیرجان که موجب سرمازدگی درختان پسته و دیگر محصولات کشاورزی شده بود امروز توسط ابراهیم حسن نژاد قائم مقام صندوق محصولات بیمه کشاورزی کشور مورد بازدید قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: آسیب جدی به تمام درختان پسته شهرستان وارد شده است که کشاورزانی که باغات خود را بیمه کردند از طریق صندوق بیمه خسارت آنان پرداخت می شود.

قائم مقام صندوق محصولات بیمه کشاورزی کشور ضمن تاکید بر بیمه محصولات کشاورزی توسط کشاورزان افزود: درصدد هستیم باغاتی هم که بیمه نیستند از طریق ستاد حوادث غیر مترقبه بخشی از خسارات را دریافت کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در حاشیه بازدید هیئت برآورد خسارات پسته سیرجان خبر از پرداخت 8 هزار میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده از سرمای اخیر در سطح استان خبر داد و گفت: در سرمای شدید فروردین ماه جاری 170 هزار هکتار باغات استان خسارت دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سرمای فروردین ماه به 170 هزار هکتار باغات کرمان

خسارت سرمای فروردین ماه به 170 هزار هکتار باغات کرمان