مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-10سياسي

داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت سهام عدالت تا 28 فروردین فرصت دارند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: دواطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت سهام عدالت می توانند تا 28 فروردین ثبت نام کنند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: دواطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت سهام عدالت می توانند تا 28 فروردین ثبت نام کنند.

قدرت الله فیض الهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امکان ثبت نام برای کسانی که تمایل دارند عضو هیئت مدیره شرکت سهام عدالت استان شوند تا 28 فروردین فراهم است.

وی با بیان اینکه در مجموع 31 نفر از استان برای انتخابات شرکت های مجامع و شرکت های استانی سهام عدالت ثبت نام کرده اند که از این تعداد داوطلب، 10 نفر عضو هیات علمی دانشگاه و مابقی از بین بازنشستگان و فعالان اقتصادی و مشاغل آزاد هستند.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان ایلام از برگزاری انتخابات شرکت های مجامع و شرکت های استانی سهام عدالت تا پایان اردیبهشت خبر داد و تصریح کرد: در این انتخابات سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب و کد بورسی سجام را دریافت کرده اند، حق مشارکت و انتخاب هیات مدیره را دارند.

فیض الهی سرمایه این شرکت را 3 هزار میلیارد اعلام و از دانشگاهیان و فعالان اقتصادی دعوت کرد با کاندیدا شدن در این انتخابات توانمندی خود را در خدمت توسعه اقتصادی استان به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت سهام عدالت تا 28 فروردین فرصت دارند

داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت سهام عدالت تا 28 فروردین فرصت دارند