مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-10سياسي

تغییر مدیران کارآمد در شهرداری منطقی نیست


عضو شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه تغییر مدیران کارآمد و دلسوز در شهرداری همدان منطقی نیست گفت: تغییر در مدیریت شهرداری منطقه 4 همدان بدون در نظر گرفتن کارآمدی و مسائل علم مدیریت صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، نرگس نورالله زاده صبح امروز در دومین صحن شورای شهر با اشاره به تودیع مجید یوسفی نوید، مدیر سابق منطقه 4 اظهار کرد: ایشان از مدیران موفق شهرداری بوده که در سال 1398 ضمن ارائه بودجه اصلاحی قبل از اجرای بودجه، در سال 1399 نیز تحقق بودجه با افزایش درآمد همراه بوده است.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر بودجه مصوب به ویژه در حوزه عمرانی، تحقق درآمد و اجرای طرح تفصیلی از دیگر ویژگی های این شهردار جوان عنوان شده است گفت: تربیت و پرورش مدیران در شهرداری با صرف هزینه از جیب مردم صورت می پذیرد و این مدیران، سرمایه های شهرداری هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مدیران بالادست اجازه ندارند با این موضوع بر اساس سلیقه خود برخورد و اغراض شخصی را دخیل کنند، جابجایی مدیر منطقه 4 شهرداری را فرصت سوزی از خدمت به مردم دانست و بیان کرد: این چنین برخوردهای مدیریتی موجب از بین رفتن انگیزه خدمت صادقانه در بین مدیران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مدیران کارآمد در شهرداری منطقی نیست

تغییر مدیران کارآمد در شهرداری منطقی نیست