مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-10سياسي

تولد پنج قلوها در بیمارستان زینبیه شیراز/ درخواست کمک پدر پنج قلوها از دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مُهر، روز گذشته طاهره گشتاسب، مدیر بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز خبر از این نوزادان چشم به راه کمک نیکوکاران و خیرین هستند.

مدیر بیمارستان حضرت زینب (س)  شیراز با بیان اینکه وزن نوزادان کم بوده است، ادامه داد: این 5 قلوها در حالی به دنیا آمده اند که زوجین هیچ گونه سابقه نازایی نداشته و در نخستین زایمان مادر این اتفاق صورت گرفته است.

عابد مرادی پدر 5 قلوها که راننده یکی از شرکت های مستقر در عسلویه است درگفت و گو با خبرنگار فارس گفت: بسیار خوشحال و خرسندم که در سن 26 سالگی خداوند متعال بسیار به بنده و همسرم فاطمه مرادی لطف و محبت فراوان داشت و 5 فرزند پسر به ما عطا نمود و هم اکنون حال  تمامی 5 قلوها خوب است.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط بد اقتصادی و از آنجاییکه یک کارگر ساده هستم  از دولت می خواهم حمایت های لازم را در این زمینه انجام دهد.

مرادی در خصوص انتخاب اسامی فرزندان خود نیز گفت: با مشورت همسرم، اسامی فرزندان خود را امیرعباس، امیرسام، امیررضا، محمدماهان و محمد مهدی یار انتخاب کردیم و امیدواریم همانگونه که خداوند ما را لایق دانسته و پنج فرزند به ما عطا کرده است حامی ما باشد.

انتهای پیام/ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد پنج قلوها در بیمارستان زینبیه شیراز/ درخواست کمک پدر پنج قلوها از دولت

تولد پنج قلوها در بیمارستان زینبیه شیراز/ درخواست کمک پدر پنج قلوها از دولت