مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-10سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه بنیاد مسکن در زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، از افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه بنیاد مسکن در استان زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، از افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه بنیاد مسکن در استان زنجان خبر داد.

رضا خواجه ای پیش از ظهر امروز (21 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100 امام، اظهار کرد: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100 امام خمینی (ره)، 38 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، بهسازی مسکن روستایی و مسکن شهری به بهره برداری خواهد رسید، افزود: برای اجرای این پروژه ها، اعتباری بالغ بر 14 هزار و 660 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

این مسئول ادامه داد: در راستای مقاوم سازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری در سطح استان نیز 30 پروژه با اعتباری بیش از 18 هزار و 970 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، تصریح کرد: در سطح استان زنجان 92 هزار و 678 واحد مسکونی روستایی وجود دارد که تا به امروز 50 هزار واحد مسکونی روستایی در سطح استان مقاوم‎سازی شده و از تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن استفاده کرده‎اند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه بنیاد مسکن در زنجان

افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه بنیاد مسکن در زنجان