مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-10سياسي

مدیر جدید ستاد دیه یزد معرفی شد


«سید مسعود عظیمی» در مراسمی به عنوان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد معرفی و از خدمات 13 ساله ی «اسلام افشون» مدیر قبلی این نمایندگی قدردانی شد.

- ایسنا/یزد سید مسعود عظیمی در مراسمی به عنوان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد معرفی و از خدمات 13 ساله ی اسلام افشون مدیر قبلی این نمایندگی قدردانی شد.

حسین سبزواری مدیر کل زندان ها و نایب رییس هیئت امناء ستاد دیه استان در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، گفت: ستاد دیه، ستادی کاملا مردمی است و به صورت هیئت امنایی برگزار می شود و با حضور فعال خود در استان و ارتباط با نهادهای مردمی و انقلابی، هیئت های مذهبی، دیدارهای چهره به چهره با زندانیان و حضور در مراسم های ملی و مذهبی توانست به اهداف خود جامه عمل بپوشاند و موجبات آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کند.

وی گفت: ستاد دیه استان یزد از سال 83 تا 99 در فعالیت های خود دو هزار و هفت نفر زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کرده و اکنون 167 نفر زندانیان جرائم غیر عمد در زندانهای استان وجود دارند که به همت ستاد دیه استان و خیرین در انتظار آزادی هستند.

سید مسعود عظیمی مدیر عامل ستاد دیه استان نیز گفت: بایستی ورود زندانیان با جرائم غیر عمد را به زندان ها کاهش دهیم و بعد از آزادی، فرصت شغلی برایشان فراهم آوریم تا به زندگی خود برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید ستاد دیه یزد معرفی شد

مدیر جدید ستاد دیه یزد معرفی شد