مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-10فرهنگي

پیام دهکردی به کرونا مبتلا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تئاتر و تلویزیون که مشغول نقش آفرینی در یک مجموعه تلویزیونی بود، درباره ابتلای خود به ویروس کرونا به خبرنگار مهر گفت: - پیام دهکردی که این روز ها مشغول نقش آفرینی در یک مجموعه تلویزیونی بود، به کرونا مبتلا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تئاتر و تلویزیون که مشغول نقش آفرینی در یک مجموعه تلویزیونی بود، درباره ابتلای خود به ویروس کرونا به خبرنگار مهر گفت: مشغول فیلمبرداری یک مجموعه تلویزیونی بودیم و 2 روز قبل تست کامل برای کرونا را دادم و مشخص شد که به این ویروس مبتلا شده ام.

در حال حاضر دارو ها را مصرف و روند درمان را طی می کنم.

وی تأکید کرد: ما بازیگران به دلیل داشتن گریم نمی توانیم از ماسک استفاده کنیم و به همین دلیل بی دفاع هستیم و کارمان جزو مشاغل سخت است.

در عین حال نمی توانیم کار هم نکنیم، زیرا زندگی مان را از این طریق تأمین می کنیم.

دهکردی درباره اینکه متأسفانه به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی موج چهارم کرونا در کشور به شکل خطرناکی شروع شده است، یادآور شد: وقتی از قانون ماسک زدن و رعایت کردن پروتکل های بهداشتی نظیر سفر نکردن و مهمانی نرفتن فرار کنیم نتیجه این می شود که آمار بستری شدن بیماران کرونایی در بیمارستان ها 7 برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دهکردی به کرونا مبتلا شد

پیام دهکردی به کرونا مبتلا شد