مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-10اقتصادي

وابستگی به خارج، متهم اصلی التهابات بازار مرغ


خبرگزاری فارس لرستان- محمد عبدالله زاده، بازار مرغ طی یک سال گذشته در مقاطع مختلفی دارای نوسانات زیادی در لرستان و کشور بوده است و در این زمان ها مسئولان گاهی کمبود نهاده و گاهی دلالان را عوامل اصلی کمبود این کالای اساسی می دانستند.

در استان لرستان نیز در دو هفته ابتدایی فروردین ماه 1400 همانند سایر نقاط کشور شاهد نابسامانی این محصول در بازار بودیم به طوریکه صف هایی طولانی در جلوی تعدادی محدود از مرغ فروشی هایی که در آن ایام مرغ داشتند ایجاد می شد.

خوشبختانه طی دو سه روز گذشته شاهد بازگشت ثبات به بازار مرغ در استان هستیم به طوریکه در تمام مناطق مختلف شهرهای استان شاهد وجود مرغ در مراکز فروش این محصول هستیم.

 در همین رابطه برای بررسی عوامل کمبود مرغ در لرستان و کشور و اقداماتی که باعث ثبات بازار این محصول در لرستان شده است به سراغ مدیر امور طیور جهاد کشاورزی لرستان رفتیم.

توزیع 6200 تن مرغ طی 36 روز گذشته در لرستان محمد علی جعفرپور با اشاره به اینکه بازار مرغ لرستان طیدو هفته ابتدایی سال تحت تاثیر التهابات بازار مرغ کشور قرار گرفته بود، اظهار داشت: از تاریخ 10 اسفند 99 تا 30 اسفند ماه در مجموع چهار هزار و 400 تن مرغ وارد بازار استان شده است همچنین پس از چهار فروردین امسال تا روز گذشته بیش از یک هزار و 780 تن مرغ در بازار لرستان توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی به خارج، متهم اصلی التهابات بازار مرغ

وابستگی به خارج، متهم اصلی التهابات بازار مرغ