مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-10سياسي

طبق قانون نظارت بر انتخابات بی طرفانه اعمال خواهد شد


معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: حفظ و حراست از رأی مردم و نظارت بی طرفانه جزو اصول اصلی انتخابات سالم بوده و ما نیز وظایف خود را بر مدار قانون انجام خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر قزوین عیسی قبادی در آیین آغاز به کار دفتر هیأت بازرسی انتخابات 1400 استان قزوین که صبح شنبه در دفتر معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: قانون بر برگزاری بدون هر گونه شائبه انتخابات تاکید دارد و ما نیز طبق قانون وظیفه نظارت بدون اغماض بر مراحل انتخابات را بر عهده داریم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: وزارت کشور و تمام استانداری ها از جمله استانداری قزوین در این پروسه بی طرفانه نظارت خواهد داشت و آنچه برای ما در درجه اهمیت قرار دارد حضور حد اکثری مردم و نیز حفظ و حراست از رأی مردم است که جز اصول اصلی انتخابات سالم بوده و ما نیز وظایف خود را بر مدار قانون انجام خواهیم داد.

قبادی توضیح داد: وظیفه اصلی هیئت بازرسی است که در پیشگیری از تخلف کاندیداها وارد عمل شود و در روند اجرای انتخابات تا روز آخر نظارت داشته باشد، در عین حال کاندیداها و مردم شریف اگر متوجه مورد خاصی شدند و یا در مورد مسئله ای شکایت داشتند می توانند مسئله خود را به شماره تماس 33682858 اعلام نمایند تا ما در اسرع وقت به مسئله رسیدگی نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبق قانون نظارت بر انتخابات بی طرفانه اعمال خواهد شد

طبق قانون نظارت بر انتخابات بی طرفانه اعمال خواهد شد