مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-10حوادث

جزییات نزاع دسته جمعی مسلحانه در چرام/ دستگیری یکی از قاتلان


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نزاع مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام خبر داد و گفت: یکی از قاتلین کمتر از 3 ساعت پس از وقوع قتل حین خروج از شهرستان دستگیر شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نزاع مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام خبر داد و گفت: یکی از قاتلین کمتر از 3 ساعت پس از وقوع قتل حین خروج از شهرستان دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در سطح شهرستان چرام بلافاصله ماموران انتظامی آن فرماندهی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو پارس بعد از جشن عروسی به دلایلی نامعلوم از مسیر جاده واژگون که درتعاقب آن تعدادی از طرفین حاضر در صحنه با هم درگیر که متاسفانه بر اثر این درگیری، دو نفر با اسلحه گرم کشته شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه این درگیری متاسفانه در اقدامی احساسی و غیر قانونی تعدادی از منازل بستگان قاتلین به آتش کشیده شد که موضوع تحت پیگیری است و یکی از قاتلین کمتر از 3ساعت پس از وقوع قتل حین خروج از شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نزاع دسته جمعی مسلحانه در چرام/ دستگیری یکی از قاتلان

جزییات نزاع دسته جمعی مسلحانه در چرام/ دستگیری یکی از قاتلان