مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-10اقتصادي

دعوت از سهامداران عدالت برای شرکت در مجمع


مجامع عمومی شرکت های سرمایه گذاری استان ها از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استان ها برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، طبق آخرین تصمیمات و مصوبات شورای عالی بورس و اوراق بهادار، برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت های سرمایه گذاری استان ها با دستور انتخاب اعضای هیئت مدیره به صورت الکترونیکی در نیمه دوم اردیبهشت امسال تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استان ها برگزار خواهد شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: بدینوسیله به اطلاع آن دسته از سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت و همچنین سایر افرادی که سهام این شرکت ها را از بازار سرمایه خریداری کرده اند و دارای سهام در یکی از شرکت های سرمایه گذاری استانی هستند می رساند بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات شورای عالی بورس و اوراق بهادار، برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت های سرمایه گذاری استان ها با دستور انتخاب اعضای هیئت مدیره به صورت الکترونیکی در نیمه دوم اردیبهشت امسال تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استان ها برگزار خواهد شد.

جهت شرکت در این انتخابات که بزرگترین مشارکت جمعی هموطنان در فعالیت های اقتصادی است لازم است سهامداران مشمول نسبت به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از سهامداران عدالت برای شرکت در مجمع

دعوت از سهامداران عدالت برای شرکت در مجمع