مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-10اقتصادي

همه چیز درباره ثبت نام در سامانه املاک و اسکان


از روز 19 فروردین ماه درج اطلاعات سکونتی تمامی سرپرستان خانوار اعم از صاحب خانه و مستاجر در سامانه املاک و اسکان شروع شده و در این گزارش، نحوه ثبت نام و پاسخ به مواردی نظیر اینکه قرار است کدام خانه ها مشمول مالیات شوند ارایه شده است.

- با درج این اطلاعات هیچ نوع مالیاتی به خانه اول و دوم شما در شهری دیگر و همچنین خانه های واقع در شهرهای کوچک و روستاها تعلق نمی گیرد اما باید ثبت نام کنید.

ضمنا در آینده ارایه خدمات دولتی شامل یارانه، گواهینامه، انشعابات، افتتاح حساب بانکی و بسیاری دیگر از خدمات مشروط به ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه املاک و اسکان و دریافت کد یکتا خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی خانوارها در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.

mrud.

ir از روز پنجشنبه 19 فروردین آغاز شده است.

کلیه سرپرستان خانوار اعم از شهری و روستایی، مالک و مستاجر و تمامی مالکین واحدهای مسکونی مکلف هستند که اطلاعات محل سکونت (اقامتگاه) و املاک تحت مالکیت خود (با مالکیت های رسمی، وکالتی، تعاونی شهری و روستایی) را ظرف مدت دو ماه از تاریخ 19 فروردین 1400 در سامانه املاک و اسکان درج کنند.

در مرحله اول زمان بندی مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان بر اساس آخرین رقم کد ملی سرپرست خانوار است اما از 10 اردیبهشت تا 19 خرداد تمامی کدهای ملی قابلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره ثبت نام در سامانه املاک و اسکان

همه چیز درباره ثبت نام در سامانه املاک و اسکان