مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-10سياسي

اجرای سند سازگاری با کم آبی اولویت امسال آب منطقه ای یزد است


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد اولویت این شرکت در سال جدید را اجرای این سند سازگاری با کم آبی خواند و اظهار کرد: براساس این سند باید پایداری منابع آبی استان در کنار حفظ مشاغل و معیشت مردم از جمله کشاورزی تضمین شود.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد اولویت این شرکت در سال جدید را اجرای این سند سازگاری با کم آبی خواند و اظهار کرد: براساس این سند باید پایداری منابع آبی استان در کنار حفظ مشاغل و معیشت مردم از جمله کشاورزی تضمین شود.

محمد مهدی جوادیان زاده در دوازدهمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بهاباد که در قالب رویداد آبی این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهرستان بهاباد از نقاط کم بارش استان یزد به شمار می رود، گفت: به دلیل برداشت های نادرست، روز به روز شاهد افزایش وخامت اوضاع منابع آب در این مناطق هستیم.

وی مهمترین چالش منابع آبی را نبود مدیریت صحیح منابع عنوان کرد و افزود: در همین راستا سند سازگاری با کم آبی استان در سال 99 با همکاری کلیه دستگاه های ذیربط تدوین شد و به تایید کارگروه ملی سازگاری با کم آبی کشور رسید.

جوادیان زاده با اشاره به این که اولویت شرکت آب منطقه ای یزد در سال 1400 اجرای این سند است، بیان کرد: پایداری استان های خشک از جمله یزد، مهمترین چشم انداز در این سند است به این گونه که پایداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند سازگاری با کم آبی اولویت امسال آب منطقه ای یزد است

اجرای سند سازگاری با کم آبی اولویت امسال آب منطقه ای یزد است