مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-10سياسي

مسجد جمکران 2 هفته تعطیل شد


معاون خدمات زائرین مسجد جمکران با اشاره به تعطیلی 2 هفته ای برنامه های این مکان مقدس گفت: آیین های مسجد جمکران طی این مدت فقط به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه روابط عمومی مسجد جمکران، ابراهیم صدوقی با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونایی قم اظهار داشت: طبق دستور تولیت مسجد جمکران مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این مکان مقدس، تمامی برنامه ها تا 2 هفته بدون حضور مستمع برگزار و از طریق صدا و سیما و صفحه های جمکران در فضای مجازی پخش خواهد شد.

وی افزود: بنابراین مساجد اصلی و شبستان ها نیز تعطیل و برگزاری مراسم در تمامی اماکن مسقف این مسجد ممنوع شده و برنامه های عبادی با کنترل و نظارت خادمان سلامت و اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، ضدعفونی فرش ها و محیط در صحن جامع صورت می گیرد.

صدوقی ضمن تشکر از زحمت های مرکز بهداشت استان در ارتباط با نظارت و آموزش خادمان جمکران با اشاره به ساماندهی خادمان سلامت گفت: دراین طرح که از ظرفیت خادمان افتخاری ستاد امر به معروف مسجد و بسیج جامعه پزشکی استفاده شده، سعی کردیم ضمن ارائه تذکرهای لازم در ورودی های مسجد و توزیع رایگان ماسک، با استقرار نیروهای حوزه درمانگاه و دارالشفا این مکان مقدس، حتی الامکان از ورود زائران بدون ماسک و افرادی که علائم بیماری دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جمکران 2 هفته تعطیل شد

مسجد جمکران 2 هفته تعطیل شد