مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-10سياسي

نقش صیاد دل ها در اتحاد میان سپاه و ارتش


ویژگی های بارزی همچون؛ سعه صدر، پیشنهاد پذیری، رعایت اصل وحدت در عین کثرت نظر در شخصیت شهید صیاد شیرازی به عنوان فرمانده ارشد ارتش در جنگ، نقش بارزی در اتحاد و وحدت بین دو نهاد سپاه و ارتش و موفقیت آن ها در دفاع مقدس داشت.

- ویژگی های بارزی همچون؛ سعه صدر، پیشنهاد پذیری، رعایت اصل وحدت در عین کثرت نظر در شخصیت شهید صیاد شیرازی به عنوان فرمانده ارشد ارتش در جنگ، نقش بارزی در اتحاد و وحدت بین دو نهاد سپاه و ارتش و موفقیت آن ها در دفاع مقدس داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در سال 1359 روند تحولات سیاسی- امنیتی کشور تشدید شد و با تهاجم عراق به ایران در شهریور 1359، انقلاب اسلامی با یکی از بزرگ ترین و جدی ترین چالش ها برای حفظ امنیت ملی و موجودیت نظام مواجه شد.

باوجود آنکه درگیری های سیاسی، تحت تأثیر تجاوز عراق به ایران، تااندازه ای آرام شده بود، ولی تدریجاً با فرونشستن التهاب اولیه جنگ و استقرار دشمن در مناطق اشغالی، مجدداً اختلافات سیاسی با تمرکز بر مسائل جنگ افزایش یافت.

در این دوره بنی صدر تصور می کرد، متکی بر نیروهای کلاسیک و بدون توجه به نیروهای مردمی و سپاه، قادر به تهاجم و آزادسازی مناطق اشغالی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش صیاد دل ها در اتحاد میان سپاه و ارتش

نقش صیاد دل ها در اتحاد میان سپاه و ارتش