مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-10دانش

اعلام ظرفیت دکتری پژوهشی علوم پزشکی/دانشگاهها تعهد خوابگاه ندارند


پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی در سال 1400 در 58 رشته در 33 دانشگاه علوم پزشکی و سه موسسه و سازمان مرتبط با علوم پزشکی انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1400 گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در روزهای پنجشنبه سوم، جمعه چهارم و شنبه پنجم تیرماه 1400 برگزار می شود.

ظرفیت اولیه رشته های دکتری پژوهشی (Ph.

D by Research) در گروه علوم پزشکی اعلام شده است و بر اساس این ظرفیت 300 نفر در 58 رشته در 33 دانشگاه علوم پزشکی و 3 موسسه و سازمان مرتبط با علوم پزشکی پذیرفته می شوند.

فهرست دانشگاه های پذیرنده اولیه بوده و ممکن است در اعلام نهایی تغییراتی در رشته های مختلف (بر حسب شرایط دانشگاه ها) انجام شود.

از جمله افزوده شدن دانشگاه هایی که بعد از این تاریخ مجوز پذیرش دریافت می کنند و یا برخی از دانشگاه ها که به دلایل گوناگون علمی و اجرایی حذف می شوند.

اعلام فهرست دانشگاه های پذیرنده و ظرفیت های مربوطه در این مرحله صرفاً برای آگاهی کلی داوطلبان بوده و حقی برای داوطلب ایجاد نمی کند.

تغییرات احتمالی در ظرفیت های پذیرش تا زمان انتخاب رشته محل توسط داوطلبان از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ظرفیت دکتری پژوهشی علوم پزشکی/دانشگاهها تعهد خوابگاه ندارند

اعلام ظرفیت دکتری پژوهشی علوم پزشکی/دانشگاهها تعهد خوابگاه ندارند