مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-10اقتصادي

نظر مردم درباره طرح حذف دفترچه بیمه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حدود50 روز از اجرای طرح حذف دفترچه های بیمه تأمین اجتماعی در مراکز درمانی و بیمارستانی می گذرد اما بسیاری از بیمه شدگان این سازمان هر روز با چالش ها و مشکلات بیشتری روبه رو می شوند به طوری که بسیاری از مراکز درمانی .

- طرح حذف دفترچه بیمه تأمین اجتماعی که طی 50 روز گذشته در مراکز درمانی آغاز شده باعث سردرگمی و گلایه مردم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حدود50 روز از اجرای طرح حذف دفترچه های بیمه تأمین اجتماعی در مراکز درمانی و بیمارستانی می گذرد اما بسیاری از بیمه شدگان این سازمان هر روز با چالش ها و مشکلات بیشتری روبه رو می شوند به طوری که بسیاری از مراکز درمانی و داروخانه ها در مناطق مختلف با نصب از ارائه خدمات بدون دفترچه بیمه معذوریم به گونه ای مخالفت خود را از اجرای این طرح اعلام کرده اند.

همچنین بسیاری از درمانگاه ها نیز طی یک ماه و نیم گذشته اقدام به پذیرش بیماران به صورت آزاد کرده اند و همین مسئله گلایه های بیمه شدگان را در پی داشته است.

یکی از بیمه شدگان تامین اجتماعی در همین رابطه ابراز داشت: طی هفته های اخیر به دو بیمارستان و چند درمانگاه و داروخانه مراجعه کرده ام اما چون برگه های دفترچه تامین اجتماعی تمام شده و این سازمان هم اعلام کرده با اجرای طرح حذف دفتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر مردم درباره طرح حذف دفترچه بیمه

نظر مردم درباره طرح حذف دفترچه بیمه