مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-09اجتماعي

آغاز ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی


ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی از امروز آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های فنی وحرفه ای نمونه دولتی از امروز 21 فروردین از طریق سامانه ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان ها آغاز می شود و تا 31 فروردین ادامه دارد.

تمام دانش آموزان پایه نهم سال تحصیلی 1400-1399، مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هستند؛ ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، کسب حداقل معدل کتبی 17 در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (معدل نمرات خردادماه بدون اعمال نمرات تکوینی) برای فارغ التحصیلان پایه نهم است.

هر داوطلب صرفاً می تواند در نمون برگ تقاضای ثبت نام، یک رشته تحصیلی از شاخه نظری(علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی) را انتخاب کند.

مشخصات و ظرفیت پذیرش هر رشته در مدارس نمونه دولتی استان که دانش آموزان می توانند در آزمون ورودی آن شرکت کنند، هنگام ثبت نام برای داوطلبان قابل مشاهده است.

مقرر شده است آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 18 تیر ماه 1400در سراسر کشور به صورت هم زمان برگزار شود؛ داوطلبان باید به 100 سؤال آزمون در مدت 120 دقیقه پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی

آغاز ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی