مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-09سياسي

بازداشت 3 تالاردار در کرمانشاه به دلیل برگزاری عروسی در شرایط کرونایی


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری مالکین سه تالار در کرمانشاه به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری مالکین سه تالار در کرمانشاه به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

شهرام کرمی در گفت و گو با ایسنا، به خیز بسیار بلند موج جدید بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: باتوجه به شرایط کنونی و قرمز شدن کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا، از همه اصنافی که جزو مشاغل غیرضروری هستند، خواسته ایم تا با تمکین به مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت های خود را متوقف کنند.

وی تاکید کرد: براین اساس، تیم های نظارتی و بازرسی با حضور نمایندگانی از دستگاه های ذیربط تشکیل شده و با واحدهای صنفی متخلف که مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت نمی کنند، برخورد خواهند داشت .

دادستان کرمانشاه از برخورد با سه تالاردار کرمانشاه که نسبت به این مصوبات بی اعتنا بودند خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته سه تالاردار که در شرایط قرمز کرونایی کرمانشاه اقدام به برپایی جشن های عروسی با تعداد میهمانان بالا کرده بودند، دستگیر شدند.

وی اعلام کرد: در مراسم عروسی که در این سه تالار درحال برگزاری بود تعداد بسیار زیادی میهمان دعوت شده بودند که بستری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 3 تالاردار در کرمانشاه به دلیل برگزاری عروسی در شرایط کرونایی

بازداشت 3 تالاردار در کرمانشاه به دلیل برگزاری عروسی در شرایط کرونایی