مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 18:002021-04-09سياسي

همه شهرستانهای هرمزگان قرمز می شود/ گرمای هوا در هرمزگان مشکل ساز خواهد شد


دکتر محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا پیش بینی می شود همه شهرستان های استان قرمز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس ، دکتر محمود حسین پور در برنامه گفتگوی خبری شبکه خلیج فارس اعلام کرد: کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی و کاهش محدودیت های ی، در ایام نوروز و پس از آن دچار چالش شویم که همینگونه نیز شد.

حسین پور تصریح نمود: از اواخر اسفند ماه تقریبا همه موارد ابتلای جدید کرونا در استان کرونای انگلیسی بود که به سرعت انتشار پیدا می کرد و افراد به سرعت علایم حاد نشان می دادند.

وی افزود: وظیفه همه ما این است که از همنوعانمان و خودمان با ماندن در خانه و بیرون نرفتن حمایت کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: ویروس جدید کرونا با کمترین تماس منتقل می شود و مردم در صورت اجبار به خروج نیز همه شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و شستشوی دست ها و استفاده از ماسک نیز بسیار ضروری است.

یک عروسی در قشم 29 نفر را آلوده کرد حسین پور با بیان این که مسافرت ها و مراسم های برگزار شده دو عامل شیوع بیشتر کرونا در استان بودند، تأکید کرد: به طوری که مثلاً در جزیره قشم یک مراسم عروسی موجب ابتلای 29 نفر به کرونا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه شهرستانهای هرمزگان قرمز می شود/ گرمای هوا در هرمزگان مشکل ساز خواهد شد

همه شهرستانهای هرمزگان قرمز می شود/ گرمای هوا در هرمزگان مشکل ساز خواهد شد