مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 17:302021-04-09سياسي

زنگ خطر کرونا در ایلام به صدا در می آید


مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: فردا شنبه 21 فروردین ماه راس ساعت 17 عصر در مرکز استان و تمام مراکز شهرستان های استان رزمایش حمله بیولوژیک در قالب زنگ خطر کرونا به صدا در می آید.

- ایسنا/ایلام مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: فردا شنبه 21 فروردین ماه راس ساعت 17 عصر در مرکز استان و تمام مراکز شهرستان های استان رزمایش حمله بیولوژیک در قالب زنگ خطر کرونا به صدا در می آید.

آیت قیصربیگی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رزمایش با همکاری مجموعه دستگاه های عضو ستاد کرونا انجام می گیرد و هدف از اجرای آن اعلام هشدار و خطر جدی کرونا در استان است و امیدواریم مردم به جهت حفظ جان خود و خانواده هم که شده این هشدار را جدی بگیرند.

قیصربیگی وضعیت کرونا در استان را بسیار نگران کننده عنوان کرد و گفت: با شکل گیری موج چهارم کرونا در استان ویروس جهش یافته به طرز باور نکردنی شیوع پیدا کرده و شهروندان برای حفظ جان خود نیازمند مراقبت جدی از خود و خانواده در مقابل این ویروس وحشی و مرگبار هستند.

وی با اشاره به این موضوع که امروز شاهد دغدغه جدی و تلاش شبانه روزی مسئولان استان برای مهار کرونا هستیم، اظهار داشت: اما در این نبرد نابرابر نیازمند احساس مسئولیت همگانی بوده و برای این مهم بایست امروز هر کسی به سهم خود در قطع زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر کرونا در ایلام به صدا در می آید

زنگ خطر کرونا در ایلام به صدا در می آید