مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 16:502021-04-09اقتصادي

صنایع نفت و گاز از شرکت های دانش بنیان استان بوشهر حمایت کنند


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: صنایع نفت و گاز از مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان استان بوشهر حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمدی زاده عصر جمعه در اختتامیه نخستین رویداد استارت آپی سال اظهار داشت: استارت آپ ها برای رشد سریع و فعالیت های ترویجی در راستای حمایت از جوانان تحصیل کرده و مستعد برای ورود به حوزه کسب و کار طراحی شده اند.

وی با اشاره به نقش کلیدی استارت آپ ها در توسعه اقتصادی، حل مشکلات تولید و اشتغال زایی خاطرنشان کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان و کارخانه های نوآوری یکی از فرآیندهای مثبت است.

رییس جهاد دانشگاهی بوشهر این رویدادها را فرصت مناسبی برای اشتغال غیر مستقیم دانست و بیان کرد: بیشترین مشکل استارت آپ ها و شتاب دهنده ها در زیرساخت ها است که نیازمند کمک های مالی مجموعه های دولتی هستند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها خاطرنشان کرد: از برداشته شدن تحریم ها استقبال می کنیم امّا نباید توان داخلی و شرکت ها و مجموعه های علمی داخل را فراموش کنیم.

احمدی زاده ادامه داد: مجموعه های علمی داخلی و شرکت های دانش بنیان در شرایط سخت، در حوزه های مختلف پای کار آمدند و با تلاش خود فناوری های بزرگی را ایجاد کردند وی تاکید کرد: مسئولین در پشتیبانی و رفع موانع همّت بگمارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع نفت و گاز از شرکت های دانش بنیان استان بوشهر حمایت کنند

صنایع نفت و گاز از شرکت های دانش بنیان استان بوشهر حمایت کنند