مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 16:302021-04-09حوادث

دو نوجوان در نیشابور طعمه استخر آب کشاورزی شدند


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از غرق شدن دو نوجوان 16 و 17 ساله در استخر کشاورزی محدوده روستای بشنیج خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از غرق شدن دو نوجوان 16 و 17 ساله در استخر کشاورزی محدوده روستای بشنیج خبر داد.

مصطفی افشارنیک گفت: در ساعت 13:35 بیستم فروردین 1400 در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس 115 مبنی بر غرق شدن دو نوجوان، آمبولانس پایگاه شهر فیروزه و پایگاه شهری 9 به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: غریق ها توسط همکاران آتش نشانی از آب خارج شده بودند و پس از رسیدن کارشناسان اورژانس به بالین غریق، اقدامات حیاتی نجات آغاز و این اقدامات تا تحویل غریق ها به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم ادامه داشت.

افشار نیک اظهار کرد: متاسفانه به علت این که غریق ها مدت زمان زیادی در آب غوطه ور بوده عملیات نجات موفقیت آمیز نبوده و این نوجوانان جان خود را از دست دادند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور با اشاره به این که در سال 1399 مجموعا 10 مورد غرق شدگی در نیشابور رخ داده است، یادآور شد: از ابتدای سال 1400 این سومین مورد غرق شدگی است که اتفاق می افتد، لذا همشهریان عزیز جدا از هر گونه ورود به استخرهای کشاورزی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نوجوان در نیشابور طعمه استخر آب کشاورزی شدند

دو نوجوان در نیشابور طعمه استخر آب کشاورزی شدند