مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-09سياسي

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی


فرماندار بناب بر ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تاکید کرد و گفت: پرداخت به موقع تسهیلات گامی اساسی در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری به نام سال تولید، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها اظهار کرد: همه تمام تلاش خود را معطوف به رفع موانع موجود در حوزه تولید نمایند و حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت اعطای تسهیلات در بخش تولید خاطرنشان کرد: تأخیر در پرداخت تسهیلات سرمایه گذاران را در ایجاد اشتغال ناامید می کند.

از این رو اگر تسهیلات به موقع به دست کارآفرینان برسد، می توانیم شاهد کاهش نرخ بیکاری و رشد بیش از پیش اشتغال در شهرستان باشیم.

لزوم حمایت از کسب و کار و واحدهای کوچک اقتصادی این گزارش حاکی است؛ حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر لزوم حمایت از کسب و کار و واحدهای کوچک اقتصادی اشاره کرد و افزود: حمایت عملی از واحدهای کوچک تولیدی عاملی بسیار مهم در زمینه رفع بیکاری در شهرستان خواهد بود.

بر پایه این گزارش، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال شهرستان گفت: بر اساس آمار مرکز آمار ایران ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی