مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-09اقتصادي

الگوهای کشت بر اساس توان صادراتی و نیاز هر شهرستان تعیین می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: الگوی کشت را بر اساس توان صادراتی و نیازهای موجود هر شهرستان تعیین می کنیم که در این خصوص در شهرستان بناب اقدامات خوبی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر فتحی عصر جمعه در نشست بررسی مشکلات کشاورزان و واحدهای دام و طیور شهرستان بناب بر ضرورت تبدیل تهدید به فرصت تأکید کرد و افزود: امروز کشاورزان در سایه اطلاع رسانی و آگاهی دادن به دنبال استفاده از بذرهای اصلاح شده در زمین های خود هستند.

این گزارش می افزاید، فرماندار بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه سال 1399 به اذعان بسیاری از کارشناسان سخت ترین سال به لحاظ مشکلات اقتصادی برای کشور بود، اظهار کرد: خوشبختانه در سایه همت و اتحاد بین مردم و مسئولان این سال را علیرغم تمامی مشکلاتی که وجود داشت، با موفقیت به پایان رساندیم.

شهریار فتحی با بیان اینکه شهرستان بناب یک شهرستان صنعتی است ولی در حوزه کشاورزی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ افزود: به دلیل قرار گرفتن شهرستان در تنش آبی باعث شده مسائل کشاورزی در این شهرستان کمرنگ شود.

وی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی بناب دارای پتانسیل های زیادی است که می توان با انجام اقداماتی در زمینه به روز کردن سبک کشاورزی از جمله تبدیل آبیاری های غرق آبی به قطره ای، ترویج و ارائه آموزش های لازم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوهای کشت بر اساس توان صادراتی و نیاز هر شهرستان تعیین می شود

الگوهای کشت بر اساس توان صادراتی و نیاز هر شهرستان تعیین می شود