مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-09سياسي

هیچ انتقال آبی نباید اجرا شود تا آب شرب به مناطق خوزستان برسد


هیچگونه طرح انتقال آبی نباید اجرایی شود تا ما بتوانیم آب شرب را به شهرها و روستاهای خوزستان برسانیم؛ از سال گذشته تاکنون هیچ طرح انتقال آبی اجرایی نشده است و تلاش های ما نیز بر این است که حتی در آینده چنین اتفاقی رخ ندهد.

- ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: هیچگونه طرح انتقال آبی نباید اجرایی شود تا ما بتوانیم آب شرب را به شهرها و روستاهای خوزستان برسانیم؛ از سال گذشته تاکنون هیچ طرح انتقال آبی اجرایی نشده است و تلاش های ما نیز بر این است که حتی در آینده چنین اتفاقی رخ ندهد.

دکتر سید کریم حسینی در حاشیه نشستی که امروز (20 فروردین ماه) با موضوعات انتقال آب، طرح 550 هزار هکتاری، طرح بهشت آباد و طرح های آب و فاضلاب در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در روزهای اخیر موضوعاتی در خصوص آب شرب، آب کشاورزی، تدوین سند شش ساله آب کشاورزی و بحث انتقال آب وجود داشت که با دعوت از اعضای کمیته آب کمیسیون کشاورزی، امروز و روز گذشته بازدیدهای میدانی از حوضه های آبی استان خوزستان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای استان خوزستان که بیش از 700 روستای آن فاقد آب شرب و بیش از 1600 روستا دارای تنش آبی هستند و در تخصیص آب نیمی از طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری و تخصیص آب کشت های فصلی مشکل دارد، صحبت از انتقال آب و طرح هایی مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ انتقال آبی نباید اجرا شود تا آب شرب به مناطق خوزستان برسد

هیچ انتقال آبی نباید اجرا شود تا آب شرب به مناطق خوزستان برسد