مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-09سياسي

معافیت های مالیاتی برای فعالان حوزه دانش بنیان لحاظ می شود


عضو هیات رییسه مجلس، با ارزیابی مثبت از تصویب کلیات طرح جهش تولید دانش بنیان به تشریح تاثیرات مثبت ایجاد این قانون در حمایت از شرکت های دانش بنیان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح الله متفکرآزاد، در مورد تأثیر تصویب طرح جهش تولید دانش بنیان در توسعه اقتصادی کشور، اظهار داشت: سال 89 قانونی برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان و حمایت از آنها تصویب شد که حدود 5 هزار شرکت دانش بنیان از مزایای آن بهره مند شدند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید 400 هزار شرکت دانش بنیان داشته باشیم در همین راستا طراحان طرح جهش تولید دانش بنیان را جهت اصلاح و تقویت قانون مصوب سال 89 ارائه دادند که نگاه دقیق تری به این حوزه داشته و ایرادات آن را رفع کند.

وی تصریح کرد: در طرح جهش تولید دانش بنیان که بعد از بررسی در کمیسیون های مختلف در نهایت، کلیات آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به تصویب رسید، وزارتخانه ها مکلف شده اند تا اقلام راهبردی اولویت دار را در حوزه فعالیت خود با یک سری معیارهایی تهیه کرده و وضعیت زنجیره های ارزش آنها را بر اساس موقعیت های داخلی طراحی کنند به این معنا که تولیدات داخلی را خریداری کنند تا از فناوری های تحول آفرین حمایت شود، همچنین آسیب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت های مالیاتی برای فعالان حوزه دانش بنیان لحاظ می شود

معافیت های مالیاتی برای فعالان حوزه دانش بنیان لحاظ می شود