مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-09سياسي

هنرمندان واقعی کشور ما شهیدان هستند


فرمانده سپاه سلمان در پیامی به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی گفت: بدون شک هنرمندان واقعی این کشور، شهیدان هستند که جامع فضایل و کمال را از خود در عرصه شهادت به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در متن پیام فرمانده سردار احمد شفایی سپاه سلمان به هنرمندان استان سیستان وبلوچستان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی آمده است: شهید سید مرتضی آوینی ، تمامی همت و تلاش خود را در مسیر معرفی ارزش های انقلاب اسلامی در قالب هنر صرف کرد و خدمات ارزنده کم نظیری را در عرصه های گوناگون و در قالب هنر و اندیشه از خود به یادگار گذاشت.

روز بیستم فروردین به پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان به مقام معظم رهبری و مصادف با سالروز شهادت هنرمند متعهد و بسیجی، شهید سید مرتضی آوینی، به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامیده شده است.

بدون شک هنرمندان واقعی این کشور، شهیدان  هستند که جامع فضایل و کمال را از خود در عرصه شهادت به نمایش گذاشتند.

هنرمندانی که به فرمایش امام راحلمان هنری زیبا و پاک است که کوبنده سرمایه داری مدرن و نابودکننده اسلام رفاه و تجمل، اسلام سازش و فرومایگی، باشد؛ هنر در مدرسه عشق نشان دهنده نقاط کور و مبهم معضلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی است و هنرمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان واقعی کشور ما شهیدان هستند

هنرمندان واقعی کشور ما شهیدان هستند