مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-09ورزشي

سه ایده برتر نخستین رویداد استارتاپی 1400 معرفی شد


نخستین رویداد استارتاپی 1400 (جشنواره ایده پردازی، ارزیابی و پذیرش تیم های نوآور) استان بوشهر، با محوریت دریا، انرژی و صنایع خلاق، به کار خود پایان داد.

- ایسنا/بوشهر نخستین رویداد استارتاپی 1400 (جشنواره ایده پردازی، ارزیابی و پذیرش تیم های نوآور) استان بوشهر، با محوریت دریا، انرژی و صنایع خلاق، به کار خود پایان داد.

فراخوان این رویداد از اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 16 فرودین 1400 ادامه داشت که 37 تیم از سراسر کشور ایده های خود را در آن به ثبت رساندند.

پس از غربالگریی ابتدایی، ایده ها در دو دسته محصول محور و خدمت محور ارزیابی شدند و در نهایت 10 تیم منتخب جهت رقابت در استارتاپ معرفی و کلاس های توانمندسازی همراه با 12 منتور حرفه ای برای آنان برگزار شد.

در اختتامیه این استارتاپ که به همّا مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان بوشهر و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر طی سه روز (18، 19 و 20 فروردین ماه) فعالیت داشت، به هر 10 تیم شرکت کننده فرصت داده شد تا در زمان 4 دقیقه قالب نهایی ایده خود را به صورت مجازی به داوران ارائه دهند و در انتها نیز پاسخگوی سوالات داوران باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان این رقابت مجازی، تیم مارینا (با ایده پارک تفریحی، درمانی مادر و کودک)، تیم کلینزی (با ایده جمع آوری آنلاین پسماند) و تیم مهرسان سبز (با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه ایده برتر نخستین رویداد استارتاپی 1400 معرفی شد

سه ایده برتر نخستین رویداد استارتاپی 1400 معرفی شد