مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-09اقتصادي

راه اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان


دو سایت جدید تلفن همراه در شهرستان های سقز و بانه با هدف دسترسی سریع مشتریان مخابراتی به محتوا و اطلاعات در فضای محازی نصب و راه اندازی شده است.

- آزاد حکمت امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با بیان اینکه این سایت ها در روستای آیچی شهرستان سقز و محدوده هتل آریان شهرستان بانه نصب و به بهره برداری رسیده اند، افزود: برای این دو سایت اعتباری بالع بر 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطر نشان ساخت: سایت مذکوردر روستای آیچی سقز به تکنولوژی های 2G و 3G و نیو سایت احداث شده در شهرستان بانه به تکنولوژی های 2G,3G و4G مجهز هستند.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که مشتریانی که در این نقاط ساکن هستند از سرعت و کیفیت مطلوب دیتای همراه بهره مند شده اند،  اظهارداشت: با این اقدام شرایط امکان مناسب جهت آموزش از طریق فضای مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان و ارسال پیام از طریق صوت و تصویربا کیفیت بالاتر برای مشتریان فراهم شده است.

حکمت یادآور شد: در حال حاضر  295 هزار و 560 مشترک همراه اول و 148 سایت BTS در شهرستان سقز و  99هزار و 755  مشترک همراه اول  و تعداد 67 سایت BTS  در شهرستان بانه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالباتِ ارتباطی و مخابراتیِ به حق مشتریان، یکی از اولویت های کاری مخابرات منطقه در راستای تحقق مشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان

راه اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان