مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-09سياسي

قطعی شدن ثبت نام 54 داوطلب میاندوره ای مجلس خبرگان در تهران


رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در مجموع 7 روز ثبت نام داوطلبین میاندوره ای مجلس خبرگان در تهران 54 داوطلب ثبت نام نهایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکرالله حسن بیگی در مورد وضعیت ثبت نام داوطبین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان، اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان از 13 فروردین تا 19 فروردین ساعت 18 ادامه داشت.

وی افزود: در پی رحلت آیات امینی، تسخیری و بطحایی، سه کرسی از 16 کرسی خبرگان در استان تهران خالی شده که در انتخابات 28 خرداد وضعیت این سه کرسی مشخص می شود.

رییس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در مجموع 7 روز ثبت نام 54 داوطلب ثبت نام نهایی و قطعی شدند و پرونده یک داوطلب در حال بررسی است که در صورت تکمیل ثبت نام 55 داوطلب نهایی می شود.

حسن بیگی گفت: بررسی صلاحیت ها و بقیه موارد مرتبط با داوطبین مجلس خبرگان به عهده شورای نگهبان است و فقط در جلسه ای با حضور هیئت نظارت استان تهران با حضور آقای فرهاد رهبر در مورد تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس خبرگان، زمان و نحوه استفاده این نامزد ها از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغات تصمیم گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی شدن ثبت نام 54 داوطلب میاندوره ای مجلس خبرگان در تهران

قطعی شدن ثبت نام 54 داوطلب میاندوره ای مجلس خبرگان در تهران