مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-09سياسي

ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی در گیلان/ بنگاه های تولیدی کوچک حمایت شوند


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه کالای خارجی نباید در بیلبوردهای تبلیغاتی استان گیلان تبلیغ شود، گفت: مسئولان از بنگاه های تولیدی کوچک حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه با اشاره به نامگذاری 20 فروردین به عنوان روز ملی انرژی هسته ای، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای بسیاری در عرصه ها و بخش ها مختلف بودیم که انرژی هسته ای یکی از این دستاوردها است.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جز کشورها تراز اول جهان در انرژی هسته ای، افزود: این موفقیت ها در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا انقلاب، دفاع مقدس و هسته ای به دست آمده است.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا در 20 فروردین سال 59، گفت: پیروزی انقلاب قدرت های پوشالی غرب و شرق را بر هم زد و ایران با همه وابستگی های سیاسی، نظامی و اقتصادی با آمریکا را قطع کند.

آیت الله فلاحتی همچنین اضافه کرد: به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره و با بیان اینکه ایشان بیان می کنند که دشمنان انقلاب و نظام از همه ترفندها برای ضربه زدن به این ملت و نظام استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه بهانه جویی های دشمنان در زمینه موضوعات هسته ای و موشکی، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که موضوع انرژی هسته ای و ساخت موشک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی در گیلان/ بنگاه های تولیدی کوچک حمایت شوند

ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی در گیلان/ بنگاه های تولیدی کوچک حمایت شوند