مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-09سياسي

افزایش حقوق برای همه معلمان نیست!


رتبه بندی معلمان به مجلس ارائه شده است با وجود قانون مدیریت خدمات کشوری، اجرای رتبه بندی با شاخص های مدنظر سند تحول بنیادین محل ابهام است؛ معاون آموزش و پرورش هم می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، آموزش و پرورش طبق راهکار 2-10 سند تحول بنیادین ملزم به استقرار نظام سنجش صلاحیت های عمومی، تخصصی و حرفه ای، تعیین ملاک های ارزیابی و ارتقای مرتبه (نظام رتبه بندی) علمی و تربیتی معلمان و تقویت انگیزه ارتقای شغلی در آنان است.

هم اکنون لایحه رتبه بندی معلمان از سوی دولت به مجلس ارائه شده است و پس از بحث و بررسی در کمیسیون های مربوط و تصویب در صحن علنی مجلس وارد فاز اجرا خواهد شد با این حال جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره این لایحه می گوید: لایحه ارائه شده از طرف دولت تقریباً همان قانون خدمات کشوری با تغییرات جزیی است در صورتی که رتبه بندی فرهنگیان بر اساس سند تحول و قانون برنامه باید سیستم آموزشی، رفاهی و منزلت اجتماعی معلمان را تحت تاثیر و ارتقا قرار دهد که لازمه آن تحول در ساختار آموزش و پرورش است.

بر این اساس این موضوع پیش کشیده می شود که اگر قرار باشد رتبه بندی مدنظر سند تحول بنیادین عملیاتی شود، آموزش و پرورش با ظرفیت های موجود قانون مدیریت خدمات کشوری قادر به اجرای آن خواهد بود؟ مجلس به دنبال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق برای همه معلمان نیست!

افزایش حقوق برای همه معلمان نیست!