مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-09سياسي

ضعف مدیریتی دولت ما را شرمنده کادر درمان کرد


نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به باز بودن مسیرهای استانی در ایام تعطیلات و خطر ابتلا و اوج گیری این کرونا توسط دولت گفت: - تلاش مضاعف اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا به لحاظ معنوی خسارت های زیادی را به جامعه وارد کرده و متأسفانه تعداد زیادی از هم وطنان عزیز ایران اسلامی را از دست دادیم.

 وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با ویروس کرونا در کشور و همکاری خوب مردم که منجر به نتایج قابل توجهی شد، افزود: با توجه به اقدامات، همکاری مردم و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مسیر مقابله با این ویروس قابل قبول و به یک کنترل نسبی رسیده و تعداد مبتلایان نیز کاهش پیدا کرده بود.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم برنامه ریزی درست دولت در ایام تعطیلات علی رغم تأکیدات مسؤولان تخصصی حاضر در خود دولت تصریح کرد: علی رغم تأکیدات مسؤولان تخصصی، دولت این حساسیت را به روز نکرده و مدیریت نکرد لذا ضعف مدیریت و بی تفاوتی دولت باعث شد که امروز شاهد اوج گیری دوباره این ویروس منحوس باشیم و آسیب های جدی متوجه کشور شود.

آسیب اصناف نتیجه سوء مدیریت ها  وی با اشاره به آزاد گذاشتن مسیرهای استانی در ایام تعطیلات با توجه به خطر ابتلا و اوج گیری این ویروس منحوس توسط دولت و همچنین مسؤولان استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف مدیریتی دولت ما را شرمنده کادر درمان کرد

ضعف مدیریتی دولت ما را شرمنده کادر درمان کرد