مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-09فرهنگي

مجتمع فرهنگی، هنری و پلاتوی نمایش در جزیره هرمز احداث می شود


با توجه به استقبال و علاقه بسیار خوب مردم هرمز به فرهنگ و هنر، تلاش می کنیم احداث مجتمع فرهنگی، هنری و پلاتوی نمایش با برخورداری از امکانات مناسب در این جزیره به زودی آغاز شود، - ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: با توجه به استقبال و علاقه بسیار خوب مردم هرمز به فرهنگ و هنر، تلاش می کنیم احداث مجتمع فرهنگی، هنری و پلاتوی نمایش با برخورداری از امکانات مناسب در این جزیره به زودی آغاز شود، تا این مجتمع، محلی برای اجرای برنامه ها و جشنواره های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز باشد.

فریدون همتی شب گذشته(19 فروردین ماه) در دیدار با هنرمندان جزیره هرمز با بیان اینکه کارها و اقدامات خوبی برای جزیره هرمز، طراحی، پیگیری و انجام شده است، عنوان کرد: احداث جاده رینگ دور جزیره هرمز از جمله این اقدامات است که تاثیر بسیاری در گردشگری این جزیره دارد و همچنین اقدامات خوبی در حوزه ساماندهی سواحل و تقویت و ارتقاء زیرساخت های تولید برق و آب در هرمز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران بخش خصوصی به زودی پروژه های جدیدی را در این جزیره آغاز می کنند که اشتغال خوبی را برای هرمز به همراه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان بر لزوم ترویج، آموزش و ارتقاء مهارت های بوم گردی در این جزیره تاکید کرد و افزود: مردم جزیره هرمز باید در کارها و برنامه های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی، هنری و پلاتوی نمایش در جزیره هرمز احداث می شود

مجتمع فرهنگی، هنری و پلاتوی نمایش در جزیره هرمز احداث می شود