مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-09سياسي

مقصر اصلی وضعیت کنونی کشور شخص رییس جمهور است


مصطفی طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وضعیت نامطلوب کشور به لحاظ شیوع کرونا اظهار داشت: وضعیت در کشور به هیچ وجه مناسب نیست و متاسفانه به دلیل مدیریت ناصحیح دولت امروز شاهد وقوع چنین وضعیت ناگواری هستیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقصر اصلی وضعیت کنونی کشور خود دولت و شخص رییس جمهور، طبق اظهارات آقای نمکی وزیر بهداشت است، افزود: امروز زمزمه هایی در مجلس بود که وزیر بهداشت و یا حتی اگر شود سؤال از رییس جمهور در مجلس کلید بخورد.

وی با بیان اینکه باید در این زمینه ورود شود و دولت باید پاسخگو باشد که چرا در این زمینه اقدامات لازم انجام نشد تا موج چهارم کرونا به این شکل در کشور آغاز نشود، تصریح کرد: متاسفانه اقدامات اشتباه دولت چنین شرایطی را به وجود آورده است.

طاهری در جواب این سؤال که در بحث وضعیت فعلی کشور چه کسی را مقصر می دانید، گفت: در وضعیت فعلی بیشترین تقصیر را دولت دارد و من مقصر را شخص رییس هیأت دولت می دانم چرا که تصمیمات غلطی در زمینه پیشگیری از کرونا توسط دولت گرفته شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت سفرها در ایام عید نوروز گفت: متاسفانه دولت در زمینه اعلام و ایجاد محدودیت ها در ایام تعطیلات نوروز کم کاری کرد و همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر اصلی وضعیت کنونی کشور شخص رییس جمهور است

مقصر اصلی وضعیت کنونی کشور شخص رییس جمهور است