مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 00:202021-04-08اقتصادي

خیز دوباره کرونا در شهرضا با پرچمداری ویروس انگلیسی/ بازار شهرضا تعطیل شد


کرونایی که در شهرضا در حال انتشار است بی شک کرونای جهش یافته است و با توجه به وضعیت قرمز شهرضا گروه شغلی 2، 3 و 4 به مدت 2 هفته تعطیل می شوند.

-  ناصر اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایی های سطح شهر نگران کننده است و میزان رعایت پروتکل ها در آن خوب نیست، بیان کرد: در این دو هفته امامزاده شاهرضا تعطیل است و چادر زدن در اطراف آن نیز ممنوع است.

فرماندار شهرضا با اشاره به کنترل ورودی شهر از سوی هلال احمر و بسیج انجام می شود، گفت: ترددها در ورودی های شهر از سمت اصفهان، شیراز و دهاقان کنترل می شود و سایر ورودی ها به شهرستان دوباره مسدود می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کارگران شهرک های صنعتی شهرضا از اطراف می آیند، مدیران کارخانجات باید برای به حداقل رساندن نیروهای خود برنامه ریزی کنند و در ورودی شهرک نظارت داشته باشند.

اسدی با بیان اینکه در این دو هفته کلیه باشگاه های ورزشی تعطیل است، گفت: باید پیک چهارم را هرچه سریع تر پشت سر بگذاریم و وزارت بهداشت واکسیناسیون کرونا را پیگیری جدی کند تا دغدغه کرونا را به این شدت نداشته باشیم.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم در آرامستان ها ممنوع است و دفن نیز با تعداد محدود باید انجام شود و در اعلامیه های فوت نباید دعوت به مراسم منتشر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز دوباره کرونا در شهرضا با پرچمداری ویروس انگلیسی/ بازار شهرضا تعطیل شد

خیز دوباره کرونا در شهرضا با پرچمداری ویروس انگلیسی/ بازار شهرضا تعطیل شد