مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 20:552021-04-08سياسي

دشمنان نمی توانند از مسایل فقهی بخصوص استهلال علیه ما استفاده کنند


باید فرهنگ سازی شود و جامعه بداند که مسایل فقهی قابل دست اندازی نیست و قرار هم نیست که دعوایی پیش بیاید و دشمن سوءاستفاده کند.

- ایسنا/قم یک استاد فقه گفت: باید فرهنگ سازی شود و جامعه بداند که مسایل فقهی قابل دست اندازی نیست و قرار هم نیست که دعوایی پیش بیاید و دشمن سوءاستفاده کند.

نشست تخصصی بررسی رؤیت هلال ماه مبارک رمضان شامگاه پنجشنبه به همت موسسه موضوع شناسی فقهی و همکاری ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سالن همایش های دبیرخانه انجمن های علمی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این نشست که در آستانه ماه مبارک و رمضان و در راستای تبیین مسایل مرتبط به استهلال و احکام مرتبط به این حوزه برگزار شد و با حضور اساتید حوزه و اعضای دفاتر مراجع عظام تقلید و با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود، حجت الاسلام فلاح زاده از اساتید فقهی، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین فلاح زاده رییس ستاد ترویج احکام دین و عضو بخش استفتائات دفتر رهبر معظم انقلاب و حجت الاسلام والمسلمین علیرضا موحد نژاد، عضو ستاد استهلال مقام معظم رهبری، به ارایه بحث پرداختند.

حجت الاسلام فلاح زاده در این نشست عنوان کرد: رؤیت مورد اتفاق همه نیست، یعنی اینکه آیا رویت با چشم مسلح است یا غیر مسلح؟ علاوه بر آن اگر در یک جایی هلال رؤیت شد آیا برای مردم همان منطقه کافی است ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نمی توانند از مسایل فقهی بخصوص استهلال علیه ما استفاده کنند

دشمنان نمی توانند از مسایل فقهی بخصوص استهلال علیه ما استفاده کنند