مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 17:452021-04-08اقتصادي

3600 یتیم در استان سمنان حمایت شدند


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: از سوی حامیان ایتام و خیران، یک میلیارد و 16 میلیون تومان به حساب سه هزار و 593 یتیم و فرزند محسنین طی عید نوروز در استان واریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قوسی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل کمیته امداد سمنان با بیان اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان مبلغ یک میلیارد و 16 میلیون تومان به حساب سه هزار و 593 یتیم و فرزند محسنین در عید نوروز واریز کردند، تاکید کرد: در حال حاضر ده هزار و 162 حامی حمایت 765 یتیم و دو هزار و 828 فرزند محسنین را بر عهده دارند.

وی بابیان اینکه عیدی حامیان در قالب واریز مستقیم به حساب فرزندان و یا اهدا کالا بوده گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، از طریق کارت های عضو شتاب به طور مستقیم به حساب هر فرزند معنوی واریزشده است.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اجرای پویش ایران مهربان گفت: بهبود وضعیت معیشتی و رفع کردن نیازمندی ها و مشکلات خانواده های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید از دیگر اهداف این طرح است.

قوسی تصریح کرد: حامیان طرح اکرام و محسنین به طور کلی یک میلیارد و 883 میلیون تومان به صورت نقد و 353 میلیون تومان به صورت کالا در اسفندماه سال 99 به فرزندان معنوی خود کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3600 یتیم در استان سمنان حمایت شدند

3600 یتیم در استان سمنان حمایت شدند