مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 16:002021-04-08اقتصادي

امنیت شغلی با پشتیبانی و مانع زدایی از تولید میسر می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: امنیت شغلی با پشتیبانی و مانع زدایی از تولید میسر می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: امنیت شغلی با پشتیبانی و مانع زدایی از تولید میسر می شود.

حسین فتحی در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته کارگر که با حضور اعضای تشکل های کارگری در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، امنیت شغلی را دغدغه کارگران دانست و اظهار کرد: امنیت شغلی فقط در قرارداد کار خلاصه نمی شود و امنیت روانی و سایر شاخصه های دیگر هم از مدلفه های امنیت شغلی محسوب می شود.

وی افزود: ممکن است کارگر یک مجموعه ای قرارداد سی ساله داشته باشد ولی مولفه های دیگر اشتغال را نداشته باشد، فاقد امنیت شغلی است، لذا باید در راستای بهبود شرایط و افزایش امنیت شغلی تلاش کنیم.

وی با تاکید بر این که آزادی شغلی بالاتر از امنیت شغلی است، ابراز کرد: هر کارگری که آزادی شغلی داشته باشد، امنیت شغلی هم خواهد داشت و تلاش ما نیز رسیدن به آزادی شغلی برای کارگران است.

فتحی قوانین مختلف کارگری را بستگی به مقتضای زمان، دارای حرکت رو به جلو دانست و گفت: انعطاف شغلی و امنیت شغلی رویکرد اغلب قانون گذاری ها برای قشر کارگر است و تلاش شده تا دغدغه های تولید را شناسایی کرد و با پشتیبانی و مانع زدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت شغلی با پشتیبانی و مانع زدایی از تولید میسر می شود

امنیت شغلی با پشتیبانی و مانع زدایی از تولید میسر می شود