مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 16:002021-04-08اقتصادي

الگوهای کشت بر اساس توان صادراتی و نیاز هر شهرستان تعیین می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص الگوهای کشت، گفت: الگوی کشت را بر اساس توان صادراتی و نیازهای موجود در شهرستان تعیین می کنیم که در این زمینه در شهرستان بناب اقدامات خوبی انجام گرفته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص الگوهای کشت، گفت: الگوی کشت را بر اساس توان صادراتی و نیازهای موجود در شهرستان تعیین می کنیم که در این زمینه در شهرستان بناب اقدامات خوبی انجام گرفته است.

اکبر فتحی در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان و واحدهای تولید دام و طیور بناب، با تاکید بر ضرورت تبدیل تهدید به فرصت، گفت: امروزه کشاورزان در سایه اطلاع رسانی و آگاهی دادن، به دنبال استفاده از بذرهای اصلاح شده در زمین های خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار بناب نیز در این جلسه با بیان این که سال 99 به اذعان بسیاری از کارشناسان، سخت ترین سال به لحاظ مشکلات اقتصادی برای کشور بود، اظهار کرد: خوشبختانه در سایه همت و اتحاد بین مردم و مسئولان، این سال را علی رغم تمامی مشکلاتی که داشت با موفقیت به پایان رساندیم.

شهریار فتحی به مشکل کمبود مرغ در شهرستان اشاره کرد و گفت: با تلاشی که انجام گرفت در حال حاضر هیچگونه مشکلی به لحاظ تامین مرغ در شهرستان نداریم اما مشکل پیش آمده اهمیت و ضرورت وجود کشتارگاه طیور در شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوهای کشت بر اساس توان صادراتی و نیاز هر شهرستان تعیین می شود

الگوهای کشت بر اساس توان صادراتی و نیاز هر شهرستان تعیین می شود