مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 16:002021-04-08سياسي

اجرای 12 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور/ 200 هزار شغل ایجاد می شود


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در سال گذشته 12 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور اجرایی شد، گفت: برای امسال ایجاد 200 هزار شغل توسط بسیج هدفگذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحرکت می کنیم، افزود: بسیج پاره تن مردم است و هیچ گاه مصالح مردم را فراموش نمی کند و با وجود آنکه موازی هیچ دستگاهی نیست اما در راستای همه دستگاه ها به مردم خدمت رسانی می کند.

اجرای 1500 پروژه محرومیت زدایی در گیلان رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه محرومیت باید در کشور برچیده شود، اظهار کرد: بسیج در سال گذشته بیش از 12 هزار پروژه محرومیت زدایی در سطح کشور اجرایی کرد که حدود هزار و 500 پروژه آن در گیلان انجام شد و برای امسال نیز ساخت بیش از 700 واحد مسکونی برای محرومان را در دستور کار داریم.

سردار سلیمانی از فعالیت 42 هزار گروه جهادی و 700 هزار جوان در قالب این گروه ها در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: گروه های جهادی بسیج هم اکنون در منطقه زلزله زده سی سخت مشغول به خدمت هستند و در گیلان نیز فعال بوده و تعداد آنها رو به گسترش است.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی باید توسط نرم افزارهای مردم سالاری پیاده شود؛ در حال حاضر در اقتصاد مقاومتی عقب افتادگی داریم و اگر مردم به صحنه بیایند اقتصاد مردمی می شود و مشکلات برطرف می گردد و بسیج نیز برای این موضوع بستر سازی و تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 12 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور/ 200 هزار شغل ایجاد می شود

اجرای 12 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور/ 200 هزار شغل ایجاد می شود