مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-08حوادث

جریمه 287 راننده در خراسان شمالی به علت عدم رعایت منع ترددهای کرونایی


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از جریمه 287 راننده در این استان به علت عدم رعایت منع ترددهای کرونایی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- سردار علیرضا مظاهری در گفت و گو با ایسنا گفت: از این تعداد 270 راننده جریمه 200 هزار تومانی در داخل شهرها و 17 مورد نیز جریمه 500 هزار تومانی شده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه شهرستان در خراسان شمالی در وضعیت قرمز و چند شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، اظهارکرد: منع ترددها در داخل شهر و در جاده های این استان از روز گذشته در استان آغاز شده است.

مظاهری افزود: از مردم درخواست داریم تا محدودیت های اعمال شده را رعایت کنند تا ماموران نیروی انتظامی مجبور به جریمه آن ها نشوند.

وی در ادامه از صنوف نیز درخواست کرد تا در رعایت محدودیت های اعمال شده برای آن ها نیز همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند تا مجبور به پلمپ واحد صنفی نشویم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: منع تردد در شهرها از ساعت 22 تا سه صبح است و تردد برای پلاک های غیر بومی فقط از مسیر کمربندی امکان پذیر خواهد بود.

وی بیان کرد: در شهرهایی که کمربندی وجود ندارد مسیرهای مشخصی برای تردد پلاک غیربومی در نظر گرفته شده است که خودروها فقط از این مسیر تردد می کنند و اجازه توقف را نیز ندارند که در غیر این صورت جریمه خواهند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 287 راننده در خراسان شمالی به علت عدم رعایت منع ترددهای کرونایی

جریمه 287 راننده در خراسان شمالی به علت عدم رعایت منع ترددهای کرونایی