مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-08ورزشي

ورزش سطح ایمنی بدن را در مقابل کرونا بالا می برد


یک کارشناس ورزشی و مسؤول کمیته تحقیقات و پژوهش استان البرز گفت: باید تلاش کنیم تا در ایام قرنطینه بدن فعالیت ورزشی داشته باشد تا ایمنی بدن در سطوح ایمنی بالاتری قرار بگیرد.

- حجت کاظمینی، مسؤول کمیته تحقیقات و پژوهش استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص اهمیت ورزش در ایام کرونا ، گفت: با توجه به وضعیت قرنطینه و شرایطی که افراد نمی توانند شرایط ورزشی داشته باشند، باید تلاش کنند بدن تحت فشار و فعالیت ورزشی قرار بگیرد این موارد باعث میشه بدن از نظر سطح ایمنی در سطح بالاتری قرار بگیرد.

مسؤول کمیته تحقیقات و پژوهش استان البرز، ادامه داد: اگر این فعالیت ها به طور مناسب، مرتب و متداول صورت بگیرد در مرحله اول بدن در سطح ایمنی بالاتری قرار می گیرد و در مرحله بعدی اگر افراد درگیر بیماری کرونا شوند خیلی سریع تر می توانند از پروسه بیماری کرونا به سلامت عبور کنند و بدن سالم تری داشته باشند.

وی افزود: در این دوران مهم ترین فاکتور برای فعالیت ها، ورزش های است که ضربان قلب تا حدودی بالا می برد و همچنین گردش خون افزایش پیدا کند، این موارد باعث می شود عضلات بدن درگیر فعالیت شده و از لحاظ کیفی در سطح بالای کیفیت برنامه ریزی و تحلیل قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش سطح ایمنی بدن را در مقابل کرونا بالا می برد

ورزش سطح ایمنی بدن را در مقابل کرونا بالا می برد