مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-08سياسي

امام جمعه، صدای مردم است


با انتصاب یک امام جمعه شاهد شنیده شدن صدای مردم بوموسی و انعکاس آن در سطح استان و کشور خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوموسی، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در مراسم معارفه اولین امام جمعه شهرستان بوموسی با اشاره به نقش استراتژیک این جزیره گفت: بوموسی برای تمام ایران دارای جایگاه مهمی است و باید مسؤلین در جهت توسعه آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: تا کنون تنها صدا و خبری که از بوموسی منعکس شده است، خبر هواشناسی بوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ بوده است اما امروز با حضور امام جمعه شاهد شنیده شدن صدای مردم عزیز بوموسی و انعکاس آن در سطح استان و کشور خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: حضور امام جمعه در شهرستان بازویی است برای کمک به مسؤولان در جهت توسعه بخش های مختلف جزیره، و برادری است منصف جهت نقد منصفانه و دلسوزانه در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت جامعه است، مسؤولین باید از ظرفیت عظیم امام جمعه در بخش های مختلف استفاده کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: ما در آینده برای پیشرفت و شکوفایی جزیره نیازمند سرمایه انسانی هستیم، رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی جزیره  وابسته به سرمایه انسانی است، مسؤولان باید مطالبات مقام معظم رهبری و نخبگان را در رابطه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه، صدای مردم است

امام جمعه، صدای مردم است