مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-08اقتصادي

محمدولی: بازار طلا و جواهر به مدت 2 هفته تعطیل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم محمدولی با اشاره به رشد مبتلایان به بیماری کرونا و آغاز موج چهارم این بیماری و ایجاد محدودیت های کرونایی برای صنوف مختلف در پایتخت، - رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: این بازار و تمام اعضای صنفی این اتحادیه همزمان با مشاغل گروه های 2 به مدت دو هفته از روز شنبه (21 فروردین ماه) تعطیل خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم محمدولی با اشاره به رشد مبتلایان به بیماری کرونا و آغاز موج چهارم این بیماری و ایجاد محدودیت های کرونایی برای صنوف مختلف در پایتخت، اظهار داشت: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور استانداری تهران، صنف طلا و جواهر با توجه به قرار گرفتن در گروه 2 شغلی از روز شنبه 21 فروردین ماه به مدت 14 روز تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بازار طلای تهران در این مدت تعطیل بوده و تمام فعالیت ها در بازار بزرگ تهران برای کاهش روند این بیماری و توقف موج فراگیری در این برهه زمانی متوقف خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه فقط فعالیت صنوف گروه شغلی 1 در تهران ادامه دارد و صنف طلا و جواهر هم راستا با صنوف گروه های 2، 3 و 4 در زمان اعلام شده، تعطیل هستند، گفت: این صنف طبق مصوبه مشمول محدودیت ها و تعطیلی ها هستند و از همکاران این صنف خواهشمندیم برای کاهش مبتلایان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدولی: بازار طلا و جواهر به مدت 2 هفته تعطیل است

محمدولی: بازار طلا و جواهر به مدت 2 هفته تعطیل است